BÖRJA OM

Ja ha snart är det december & det betyder att denna familj beger sig hemåt mot norrland.
Ingen solsemester denna vinter, prio blir att få klart vårat sommarhus. Men måste erkänna att jag känner ett enormt sug efter solen & bara komma bort till värmen. Men sitter & tittar runt på nyårskläder & lite annat smått & gott, måste förnya min garderob. Typ börja om från början & göra en riktig basgarderob med neutrala färger & några få utstickande plagg. För just nu har jag blandat lite allt möjligt i min garderob & känner mig bara förvirrad när jag tittar in i den. Så nu är mitt nya uppdrag med mig själv att hitta min nya stil efter två graviditeter. Det som var jag förr stämmer inte in på mitt nya jag som tvåbarnsmor & en kropp som har förändrats. Ska börja med att rensa ur med omsorg & börja om sakta men säkert. Helst så få spontanköp som möjligt ska vara en genomtänkt garderob,
detta får bli mitt nyårslöfte till mig själv;)!
Dessa två snyggingar ovan har jag klickat hem från & other stories.
 
Kategori: New in Taggar: & other stories
Sofie Granqvist:

Så sjukt! Var inne i "& other stories" i Stockholm då jag & Josefina samtidigt utbrast att "detta är en Ida Berglund affär"! :-) så mkt i din stil! :-) saknar dig kompis! Å vill du spontant åka till värmen hänger jag & Nova med! :-) puss puss puss

Kommentera inlägget här: