LÖPNING

Äntligen har jag kommit igång med träning/löpning,
dock känner jag mig ringrostig, en kropp som inte sitter ihop helt.
Har inte riktigt fått kontroll på alla muskler som ska hålla ihop över & nederdel, men trots detta så älskar jag bara att få lämna allt, pumpa hög musik i öronen & bara försvinna för en stund.
Komma hem som en ny människa fylld med energi.
& det som är så skönt med löpning är att det är så tillgänligt, "gymmet" är just utanför dörren.
Finns inga bortförklaringar är bara att knyta på sig löparskorna & köra.
 
Så nu vill jag sätta upp lite mål med min träning för att motiveras & utmana mig själv.
 
 
Sara:

Jag måste bara fråga.. :) min dotter är två månader och jag hade också velat komma ut och löpa lite. Men jag ammar och brösten är inte små direkt. Hur gör du, har du en bra träningstopp eller din byst är kanske mindre och har inte detta problem ? Jag tar jätte gärna emot tips på bra toppar som håller dem mer eller mindre på plats:) tack

Kommentera inlägget här: