BYGGET

 
 
HALLÅÅÅÅ!!
Har legat sjuk vecka som gått & nu är jag less på vara trött & inte ha någon energi så nu när jag känner att den håller på att smyga sig tillbaka kan jag inte annat än känna tacksamhet, men är fortafrande inte helt hundra. Men skönt att inte behöva sova hela tiden. Måste vara någon himla super flunsa som går, länge jag kände mig så slut & ont i kroppen. Tänkte iallfalla starta denna vacka på bloggen med att bjuda på lite bilder från stugan hur det sett ut & ser ut där inne just nu. Nu i veckan ska dom nämligen spackla & måla invändigt så spännande;)!. Jag sitter & mailar angåede sista detaljen till köket vilket är en bänkskiva som ska beställas, vi har valt ljugrå köksinredning är så spänd på hur det kommer att bli att jag spricker snart!.
Har även turen att jag ska iväg på ansiktskehandlig lite senare idag (välbehövligt).
 
Önskar en fantastisk start på veckan till er alla,
Stor puss!!!
Jossan:

Det ser jätteläckert ut!:) jag har också var sjuk sen förra måndagen.. Och nu har hakat blivit ännu sämre.. Segt! Vi kanske åkte på samma. Kram

Kommentera inlägget här: