IDAG

 
 
 
 
Hallo.
Sitter i soffan & är tröttare en tröttast. Men ville titta in här för att bjuda på dagens lite våriga outfit & trotsade det regninga vädret. Skönt att det börjat bli mildare i luften här, så även om det är mulet & regn är det inte så kallt. Iallfall fick denna ljusa/våriga kappa åka på (som jag inhandlade i Köpenhamn då vi var där). Även dessa skor blev det premiär för, då jag köpt dom för en tid sedan men inte hunnit använda eller funnits tillfälle, men nu så. Börjar även längta efter den kommande helgen då jag åker på tjejweekend i Stockholm, ska bli så trevligt. Första gången jag är iväg på något ensam (sedan Saga kom till världen) utan varken sambo eller barn så det ser jag framemot;). 
Önskar en fortsatt mysig afton/kväll på er alla där ute!
 
p   u   s   s
  
 
 
Kommentera inlägget här: