NYTT MEN GAMMALT

 
 
 
 
 
 Mitt nya lilla avställningsbord här hemma som jag fann tillsammans med fatet. Känner att jag kommit in i ett il då jag vill fynda & göra om gammalt till nytt. Faller verkligen till ro då jag får vara kreativ, behöver inte vara ett stort projekt bara små ändringar som kan göra skillnad. Fann det i en stor butik eller mer lagerlokal där det finns en massa fint second hand till hemmet, vissa saker som är design också men måste rustas upp. 
 
Så tips till er alla, ut & fynda & gör om!. 
perfekt syssla nu i vår/sommar då man kan hålla till ute.
Plus att till sommaren börjar ju alla loppisar dyka upp, jag kommer hänga på vissa av dom. Får försöka haka på min brors käraste sambo, där har vi en som kan det där med att fynda. In & inspireras på ett fantastiskt/kreativt  instagramkonto ett av mina favoritkonto iallafall
 
tips
Kommentera inlägget här: