HUSDRÖMMAR

Vet att jag lagt upp några bilder från detta hus tidigare i bloggen men gör det igen. För detta hus har inspirerat mig till hur vi har tänkt lite gällande utseende på fasaden sedan så tycker jag att det är himla mysigt invändigt också, gå in HÄR & kika om ni är nyfikna på fler bilder. Såg ett avsnitt av HUSDRÖMMAR på svt play nyss & det handlade om en småbarnsfamilj som gjorde sitt drömhus. Jag tycket hon gjorde mycket som föll mig i smaken plus att deras hus påminde mycket om vårt. Dom har gjort som vi på fasaden med blandvirke att bräderna är tre olika storlekar som man mixar för att få en mer levande känsla på fasaden. & färgen vi har använt oss av är järnvitriol, dels för att det är en fantastisk vacker "färg" & en färg som man knappt behöver sköta om & ska vara hållbar. 
Vill ni se avsnittet som jag inspirerades av kan ni gå in HÄR
 
Tips tips tips
 
Elin:

Åh, så fint!! :)

Anonym:

vad jobbar du med:)?

Kommentera inlägget här: