PLANERING

 
 
Igårkväll gjorde veckans planering för denna familj, känner att det är mycket på g & vi måste verkligen få saker gjorda. Därför satte vi oss ned & planlade veckan som skulle komma vilket kändes avlastande efteråt. Planera in allt från träning till inhandlingar osv, så man får livspusslet att fungera nu när man är en familj på fyra. Känner att annars är det lätt att saker & ting skjuts upp. Tror även att jag snor min käraste killes agenda från Mulberry älskar den något jag skulle behöva själv;)! Gillar verkligen mina plommonfägade tulpaner som förgyller hemmet länge sedan jag hittade så mörka, sist var nog i Holland. Denna "tulpantid" får mig verkligen att sakna våren i Holland den var riktigt härlig, blev lika lycklig varje gång.
Annika:

Är själv ute efter en ny Filofax/kalender, kan du inte tipsa om lite snygga sådana? :-)

Kommentera inlägget här: