I SOMMAR

 
Ja nu när sommarvärme börjar komma hit till norr så börjar även suget efter somrig mat att kännas lockande. Som här om dagen då vi var i mina föräldrars stuga kom garnnen övermed nyrökt sik, så gott. Mycket grillat kommer det att bli, kött som grönsaker till potatis & efterrätten kan man även den köra på grillat;). Finns inget godare med en kall, smakrik, krämig sås till all den grillade maten,
så tummen upp på det. 
 
Varför jag inte tittat in är här på ett tag är för att inflytten i huset har dargit ut på tiden men har pratat med byggfirman om ev inflyttning på Fredag så det hoppas jag på. Planen var att det skulle vara färdig sista Maj men icket, så det har blivit lite flax mellan våra föräldrars boende, tur att vi har dom men man känner att nu vill vi få en fast punkt här. 
 
Var förbi Ikea förra veckan & ska beställa lite nytt till stugan. Tänkte även kolla in färg till barnrumet & till vårat sovrum, tänker mig ljusgrått i vårat sovrum & ev mintgrönt i barnens rum.
 
Det var lite status på vad som händer just nu, tänkte titta in lite senare idag &  bjuda på lite vad jag fann på H&M Home för ett tag sedan som jag tror kommer passa i stugan.
 
Puss
 
Kommentera inlägget här: