MORGONKAFFE

 
 
I går var vi i Ljusvattnet (hos petters föräldrar) & denna morgon vaknar vi upp hos mina föräldrar, så ja det blir en massa åkandes emellan olika boenden, men nu är det inte länge kvar. Tar lite morgonkaffe då lillan vaknat tidigt denna dag så det är bara att försöka hålla humöret uppe;).
 
Önskar en fin Onsdag & bjuder på bilder från mitt kaffe & lite inredning från mina föräldrars hem;).
Mattan ni skymtar på bilden är jag smått sugen på ha i stugan.
 
 
Anonym:

Var kommer mattan ifrån:)?

Ida:

Den är från Ellos, verkligen ett bra köp! älskar att ligga & mysa på mattan med våran lilla Saga. Men som sagt är mina föräldrars så är lite osäker på storleken men tror det är den största;)

Anonym:

Ja så mysigt och tack för svaret! Ert nya sommarhus ser verkligen jättefint ut:)

Kommentera inlägget här: