GÅRDAGENS

Var en snabbis in till Århus igår medans Petter skulle genomgå en check i knäet efter operationen han gjorde i November månad, så i väntan på det skulle vara färdigt så strosade jag & Saga i några butiker som jag inte varit till på länge, bla & other stories som hade en massa fint. Medans jag testade (i den mån jag kunde) gick Saga mest omkring & charmade alla runt om sig;). Fann lite på H&M men ångra att jag inte köpte det ni ser på bilden ovan både västen & toppen som hänger på vagnen (från & other stories), kanske något jag kan beställa. Sedan var det dags att hämta upp mannen, där allt hade gått över förväntan & sett fint ut, så skönt. Vi packade in oss alla i bilen & begav oss hem för att hämta upp den fjärde familjemedlemmen våran älskade son. 
Sedan blev det grillat till middag det är något med mat som är grillat som gör det extra gott.
 
Kategori: outfits Taggar: & other stories
Kommentera inlägget här: