I D A G

 
 
 
Hej alla fina. 
Sitter vid datan i lugnan ro med en podcast igång (veckans bläcka) & tittar in här.
Har haft en dag som flutit ihop som många andra dagar, då kvällarna verkligen är mitt andrum. Medans resten av familjen sover gott så passar jag på att få saker gjorda som jag inte hunnit med under dagen. Börjar kännas känslosamt att vi snart ska lämna denna plast & land. Att ta farväl av denna tid i Danmark allt vi gått igenom alla vi mött, ja det börjar bli verkligt. Självklart ser jag framemot att komma hem men med blandade känslor i kroppen, får helt enkelt ta allt lite som det kommer.
 
Något som fick mig på härliga tankar var några bilder som min far sände mig på stugan. Då saker & ting verkligen börjar komma på plats, vilket gör mig galet sugen att vara där & få kontrollera så allt blir som vi planerat. Men ca 2 veckor bort så kan jag vara delaktig i det som sker;)
 
Bjuder på några bilder från dagens val av kläder, en klassiker: skinnjacka, jeans & sneakers! 
En enkel, bekväm & snygg kombo enligt mig;)
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: