EGENTID

 
 
 
 
Hej på er & trevlig helg!
Igår var jag in till stan för en fika med Sofie prata om allt & ingenting, mysigt. Börjar verkligen sakna att få en vardag, tänker då på att få gå till jobbet eller skola för att få umgås med vuxna dagligen, inspireras av nya möten & utvecklas. Blir mycket barn då man har en på 3,5 & en på snart 10 månader. Missförstå mig rätt älskar mina två stjärnor här hemma men börjar verkligen längta efter de vardaglliga vuxenlivet en annan stimulans. Brukar väl alltid vara så, den dagen då jag kommer i gång med det så kommer jag längta efter mer tid med våra barn, typiskt;). Så jag ska försöka njuta av sista småbarnstiden, men en trea är inte helt uteslutet som det känns nu men man vet aldrig. Kan ju alltid ändras efter livets gång. Iallafall så bjuder jag på en gårdagens mig & hann även kolla in lite vårnytt i några av mina favorit butiker & fann några guldkorn som jag tänkte bjuda på.
 
Kommentera inlägget här: