ISABEL MARANT

 
Ja jag kan inte annat än inspireras av dessa plagg, två wanties kan man säga. Har alltid fallit för Isabel Marants design, tycker hon alltid kommer nya härligheter. Gillar materialen i plaggen & alla underbara mönster lite bohem/romatiskt utan att bli för sött & med en elegans (enligt mig). Så dessa två får gärna flytta in i min garderob;). & när jag ändå är igång så måste jag tipsa om dessa sandaler (också från isabel marant)
 
 
p   u   s    s
Kategori: outfits Taggar: inspiration, isabel maran etoile;
Petra:

Hej Ida! Skulle inte du kunna göra ett inlägg & skriva för & nackdelar med vagnarna ni haft? Vill minnas att ni hade en Joolz tidigare & nu en bugaboo.
Jag är så extremt kluven. Vi bor i London, så det måste vara en smidig vagn, vilket jag känner att Bugaboon är. Dock är min man väääldigt lång & jag upplever att låna personen helt tappar kontakten med bebis när de är sång avstånd emellan osv... Vad tycker du? Vore kul om du kunde göra som en recension :)

Kommentera inlägget här: